piątek, 14 marca 2014

Blackcurrant od Oripolska.pl

Dziś na tapetę biorę Krem Uniwersalny Tender Care o zapachu czarnej porzeczki. Nigdy nie lubiłam tego owocu jednak zapach jaki ma ten krem rozkłada mnie na łopatki. Kojarzy mi się z latem, które w końcu nadejdzie! :)


Po otworzeniu fioletowego kartonika naszym oczom ukazuje się dość eleganckie opakowanie:



Pojemność to 15 ml więc niemało. 
Osobiście nie będę go stosować na twarz, łokcie. Stwierdziłam, że będzie to przyjaciel moich ust i tak też się stało. Idealnie zmiękcza suche skórki a nawet mogę powiedzieć, że je niweluje. Jak już wspomniałam na początku, bardzo spodobał mi się zapach kremu. 
Jeśli chodzi o konsystencję to jest ona taka jak innych balsamów do ust w słoiczku albo wazeliny. 


Nie jest super, mega tłusty i to jest plus, ponieważ nie skleja ust. Możemy aplikować go palcem lub pędzelkiem. Przez prawie tydzień stosowania zauważyłam, że najlepiej nakładać go na noc, ponieważ wtedy ma najlepsze działanie. Myślę, że jest wydajny, ponieważ niewiele nakładamy na usta. Chciałabym spróbować innych wariantów zapachowych. 

Jego cena to ok 25 PLN - jak dla mnie przesadzona ale można go upolować na promocji.

W skali od 1 do 5 daję 4+ :)

Dziękuję OriPolska.pl za możliwość wypróbowania tego produktu!


K.

3 komentarze:

  1. Super recenzja! Miałam kiedyś ten produkt tylko o zapachu miodu i również mi się sprawdził jako produkt do ust :) Co do ceny - dla mnie zbyt wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach zniewalający - fakt! Cieszę się, że spełnił oczekiwania i pozdrawiam;-)W Klubie Oriflame bardzo często możemy go nabyć za 8,46zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze zastanawiał mnie ten słoiczek :P Będę czekała na jakąś promocję- może uda mi się go upolować. Zapach czarnej porzeczki uwielbiam...za to za owocem, tak jak Ty- nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń