sobota, 22 marca 2014

Szampon i Spray do mycia pędzli FM GROUP

Od ostatniego postu minął tydzień. Niestety rozłożyła mnie choroba i nie byłam wstanie nawet stać a co dopiero pisać na netbook'u. Dziś jest drugi dzień odkąd wstałam z łóżka. Czuję się zdecydowanie lepiej. Dobrze, że poszłam do lekarza w odpowiednim czasie. Ale dziś nie o tym. 

Podzielę się z Wami ostatnim odkryciem. Jak dla mnie najlepszy duet!
Mowa o tych dwóch cudeńkach: 


Profesjonalny szampon do pędzli oraz profesjonalny spray do pędzli świetnie czyszczą i o dziwo pachną bardzo przyjemnie. Wystarczy odrobina szamponu aby fajnie wyprać pędzle i dwa psiknięcia spray'em aby je zdezynfekować. 

Oto co zrobiły z moimi pędzlami:

Przed: 

 (Pędzel z Inglota cały w podkładzie a pędzel do cieni brudny od koloru czarnego)
Po



Teraz tylko muszę poczekać aż wyschną i mogę ich użyć ponownie. 
Kolejnym plusem szamponu i spray'u jest wydajność, gdyż szampon ma bardzo gęstą, bezbarwną konsystencję a płyn ma duży zasięg rozpylania więc wystarczy jedno lub dwa psiknięcia aby zmoczyć i zdezynfekować pędzel. 
Jeśli chodzi o przedział cenowy, w jakim te dwa specyfiki się znajdują to nie jest jakiś wygórowany i wynosi od 18,90 PLN (spray) do 19,90 PLN (szampon). W aktualnej promocji możecie nabyć ten zestaw za 33,93 PLN więc jakby nie było zawsze kilka złotych taniej. :)
Wiem, że mogę te produkty polecić z ręką na sercu. 


K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz