czwartek, 10 kwietnia 2014

Dafi do żołądka trafi

Gdy go otrzymałam nie wierzyłam w to, że może on oczyścić wodę z różnych świństw. Po miesiącu użytkowania nie wyobrażam sobie dnia bez wody właśnie z niego. 

Mówię o :


Na spotkaniu Blogerek w Słupsku każda z nas otrzymała wariant biały, który kojarzy mi się z czystością. Poluję jeszcze na różowy. Gama kolorystyczna dzbanków jest naprawdę szeroka co jest dużym atutem, ponieważ każdy może wybrać kolor, który będzie ładnie komponował się z meblami w kuchni.  



Generalnie myślałam, że smak wody butelkowanej i tej z Dafi'ego będzie taki sam. Pomyliłam się. Woda z tego dzbanka jest tak czysta w smaku, że nie da się tego opisać. Każdy powinien spróbować. Polecam do napoju dodać cytrynę i liście mięty. Robię tak zawsze w cieplejsze dni jak i rano na czczo piję szklankę takiej wody co usprawnia wszystko w organizmie i przygotowuje go do kolejnego dnia :)

Przestałam kupować wodę w marketach. Plusem jest to, że nie trzeba nic dźwigać do auta a potem z samochodu do domu więc oszczędzamy nasz kręgosłup i też pieniądze. Dlaczego? Załóżmy, że w każdym domu wypija się 1 butelkę wody dziennie co miesięcznie daje 31 butelek. Zgrzewka wody kosztuje średnio od 12 PLN do 15 PLN. Miesięcznie wydajemy na wodę od ok 62 PLN do ok 80 PLN. Z Dafi oszczędzamy bo nalewamy wodę prosto z kranu. Już od pierwszej kropli rozpoczyna się filtracja. Domownicy jak i ja sama używamy ją do parzenia napojów, gotowania bo nie jest powiedziane, że nie można jej dalej przetwarzać. :)

Filtrów Unimax niestety nie mogę znaleźć w swoim mieście więc będę musiała zamówić je on-line. Moim zdaniem ten dzbanek jest wart każdej ceny.  


 Tak filtr wyłapuje brud znajdujący się w wodzie.



Sprawdź Dafi na : www.dafi.pl

Dziękuję firmie Dafi za możliwość przetestowania tego genialnego produktu. Moi członkowie rodziny również zaopatrzyli się w ten dzbanuszek i będę go polecać dalej! :)

Dafi - jeszcze raz dziękuję! 

K.

*zdjęcia z www.dafi.pl

1 komentarz:

  1. Też jestem zadowolona :) A filtry można kupić w kauflandzie o ile się nie mylę :)

    OdpowiedzUsuń