czwartek, 24 kwietnia 2014

Włosy i skóra w lepszej kondycji - Loton

Moje włosy zawsze były cienkie niczym pióra. Dlaczego? Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Prawdopodobnie mój organizm dostawał zbyt mało witamin do swoich potrzeb. Skóra zawsze za sucha, szczególnie na twarzy.

Na ratunek przyszły olejki z firmy Loton!



Pierwszy raz spotkałam się z tą firmą na meetingu Blogerek w Słupsku <tak, znów się powtarzam :P>. W zestawie są trzy olejki: kokosowy, macadamia oraz arganowy. Moim ulubionym jest kokos co widać na załączonym obrazku :)

Dzięki tym produktom moje włosy stały się mocniejsze, lśniące oraz gęstsze a skóra gładka i dobrze nawilżona. O właśnie taki efekt mi chodziło.Nigdy nie myślałam, że będę miała takie włosy o jakich marzę.

Zapach? Absolutnie obłędny, nienachalny, bardzo przyjemny. Mogłabym go wąchać cały czas. Stosując je po wieczornej kąpieli poczujesz się zrelaksowana i odprężona. Z łatwością zaśniesz. 

Kolejny plus to szybkie wchłanianie. Nakładając go pierwszy raz na ciało, bałam się, że w nocy przykleję się do piżamy i zostanę tak już do końca życia ale na szczęście ku mojemu zdziwieniu po ok 5 minutach po olejku nie było śladu ani smug. Pozostał jedynie delikatny zapach.

Te olejki to mój hit. Wszystkie balsamy do ciała i maski do włosów poszły w odstawkę. Z pewnością kupię je ponownie! Od czasu do czasu dodaję je do kąpieli. Dzięki temu również uzyskuję efekt głębokiego nawilżenia.  Dodatkowo nie mają w sobie silikonów, alergenów i parabenów co jest wielkim plusem ( jak dla mnie :) ).

Każda butelka ma pojemność 125 ml. 
Olejki jak i inne kosmetyki do włosów znajdziesz na : loton.pl 
Cena : 15,99 PLN /1 szt

Wnioski? Jeśli szukasz ratunku dla swoich suchych, cienkich, zniszczonych włosów to spróbuj tych olejków. Warto. :)



Dziękuję firmie Loton za możliwość przetestowania produktów. :)
K.

2 komentarze:

  1. Ja również bardzo polubiłam te olejki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mama mi kupiła kokosowy na jakiejś promocji za niecałe 7 zł ;-) już wsmarowałam w dłonie i zapach jest naprawdę obłędny. Przypomina mi jakiś olejek do opalania, który kiedyś dawno temu używałam. Zaczęłam szukać informacji na jego temat i dotarłam do Ciebie.
    Pozdrawiam
    Natka
    Natka

    OdpowiedzUsuń